Educació infantil i primària: celebrem el Carnestoltes

El divendres, 5 de febrer, els nens i nenes d'educació infantil i primària vam celebrar el Carnestoltes al pati gran de l'escola on ens hi esperaven el Pepet i la Marieta.

Tots els nens i nenes juntament amb el professorat vam portar un complement de disfressa per a l'ocasió. Així, el pati va quedar ple de pallassos, monstres, princeses, pirates i papallones, entre altres disfresses.

Aquells personatges tan divertits enviats pel rei dels poca-soltes van venir a portar festa i xerinola a tota l'escola! Ens tenien preparades moltes activitats. Algunes d'elles eren cantar i ballar molt a ritme de guitarra. Però és que la cosa no acaba aquí: en Pepet i la Marieta buscaven quin curs feia més gresca i seguia millor les seves consignes.

No sabrem el guanyador fins dimecres. Quins nervis! Quina tarda tan divertida!

Moltes gràcies, Pepet i Marieta!