Pedagogia sistèmica

Fa uns dies, les diferents Associacions de Mares i Pares d'Alumnes (AMPAs) de Berga es van organitzar per fer la primera xerrada conjunta del curs amb Carles Parellada sobre l'educació sistèmica.

Ens trobem immersos en una època de canvis. Cal fer camí, a bon ritme, sense quedar-nos parats. En aquest món globalitzat, on tot es mou molt ràpid, trobem una part important que són les emocions (que les hem de conèixer i treballar de forma transversal) però també ens envolten moments incerts en contextos complexes que poden generar inseguretat.

Des de l'escola s'està fent bona feina i estem treballat per donar el millor als nois i noies. Dins el nostre projecte d'escola, reconeixem les diferents intel·ligències que té cada infant o adolescent, per tal de valorar-lo pel que és i pot arribar a ser i, d'aquesta manera, obrir-li un camí cap al futur.

Des d'aquí, volem donar les gràcies a les AMPAs, per l'organització de la xerrada, i al Carles Parellada, pels continguts compartits. Finalment, us deixem un article sobre l'educació sistèmica