5è i 6è de primària: El creuer de batxillerat

Un projecte molt estimulant per a l'alumnat del cicle superior de primària ha estat poder estudiar el circuit que portaran a terme l'alumnat de primer de batxillerat per diferents països europeus.

L'alumnat de cinquè de primària ha investigat sobre les ciutats des del punt de vista geogràfic i turístic: nombre d'habitants, situació, llocs d'interès turístic i gastronomia, entre altres característiques dels països que visitarà l'alumnat de batxillerat. L'alumnat de sisè de primària, per la seva banda, ha investigat la història de la ciutat o país visitat des de l'edat moderna fins als nostres dies: tipus de govern, institucions, noms de caps de govern, reis, guerres, colonialisme i independència, entre d'altres.

El treball va començar amb la investigació, buscant a Internet. Després, es va continuar amb l'elaboració de murals amb tota la informació obtinguda i acabarà amb una exposició oral de cada grup sobre la ciutat que han treballat.

Seguirem educant en els valors de la democràcia, justícia... avui i sempre amb la convivència i la cultura de la Pau.