Llar d'infants i educació infantil: Miniolimpíada 2014

La tarda del dia 14 de maig, vam celebrar la miniolimpíada a la llar d'infants i a l'educació infantil.

Els infants de la llar d'infants i els de l'educació infantil van participar en les diferents proves de psicomotricitat, per als més petits, i atlètiques, per als més grans. L'alumnat de sisè també va participar en aquesta miniolimpíada com a voluntari per cuidar-se de cada prova i el resultat va ser excel·lent.

Com a reconeixement merescut de l'activitat realitzada, els petits de la llar d'infants van tenir una medalla per la seva participació. Els de l'educació infantil, en canvi, van haver d'esperar a la tarda del divendres, quan se'ls va entregar la medalla juntament amb els d'educació primària.

Mitjà

Seguirem educant en els valors de la democràcia, justícia... avui i sempre amb la convivència i la cultura de la Pau.