29ens Jocs Olímpics. Gràcies, Pichi!

El passat 14 de maig, vam celebrar els 29ens JJOO.

L'alcalde de la ciutat va encendre la torxa dels representants de l'escola que, juntament amb els altres corredors de 6è, van anar recollint els diferents relleus escampats per la ciutat fins arribar a l'escola. Allà, un gran nombre de familiars i alumnes els esperaven il·lusionats per presenciar l'encesa del peveter.

Després d'unes paraules de benvinguda del director i dels juraments olímpics, van començar les diferents proves atlètiques. Fins i tot, alguns pares i professors van participar en una cursa per cloure el matí.

Volem donar les gràcies al Pichi per haver contribuït a l'organització dels Jocs Olímpics any rera any amb l'entusiasme i el saber fer que el caracteritzen. Moltes gràcies, Pichi, sense la teva col·laboració aquesta celebració no hagués estat possible.

Mitjà