FP i batxillerat: Nova borsa de treball de l'escola

Posem en marxa una borsa de treball, un nou espai amb l'objectiu d'apropar una vegada més el nostre alumnat al món laboral.

D'aquesta manera, es facilitarà el contacte entre les ofertes de treball i l'alumnat. Així, tots en sortirem beneficiats. Per tal d'aconseguir aquest objectiu, hem establert un àmbit d'actuació amb les empreses.

Actualment, l'Escola Xarxa ha homologat més de 70 empreses. La majoria d'elles col·laboren habitualment amb la nostra escola.

Amb aquesta nova eina posem al servei de totes les empreses que ho desitgeu, un lloc on poder informar de les vostres vacants i/o ofertes d'ocupació, de manera que us permetrà accedir molt més fàcilment al treballador que busqueu. Ens podeu fer arribar les vostres ofertes d'ocupació a: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

Aquest servei també beneficiarà als alumnes i exalumnes ja que, com s'ha dit anteriorment, accediran més fàcilment al món laboral. En aquest nou espai, l'alumnat o exalumnat del centre ens podeu enviar el vostre currículum a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.  per tal que el puguem fer arribar a les empreses que estiguin buscant persones amb el vostre perfil laboral.

Esperem que aquest nou servei us sigui d'utilitat!