FP: Xarxes socials i gestió administrativa

El passat dia 29 d'abril, la Queralt Gonfaus Saumell, professora de l'escola, ens va explicar el funcionament de les xarxes socials als nostres alumnes de Gestió Administrativa. A primera vista, podria semblar que els joves ja coneixen el funcionament d'aquestes xarxes però aquesta afirmació no és del tot certa.

La gestió ara mateix té com a eina indispensable les xarxes socials i, per aquest motiu, cal un coneixement més especialitzat de totes les seves funcionalitats. Tothom sap les possibilitats que ofereixen plataformes com Twitter o Facebook a nivell de màrqueting, però no tots les sabem explotar. És precisament en aquest punt on es vol començar a incidir. Aquest dia, vam començar a introduir aquestes eines als nostres alumnes per tal que les vagin treballant i no els hi vingui de nou quan les necessitin.