Fira del coneixement

Avui, amb els nois i noies de Batxillerat i de cicles formatius, hem assistit a la Fira del Coneixement té la finalitat de donar a conèixer els projectes de recerca punters relacionats amb la ciència i la tecnologia de la Universitat Politècnica de Catalunya i de la Universitat de Barcelona: nous materials, aplicacions reals dels aprenentatges adquirits a les enginyeries, energies renovables i aplicacions, ... en un total de 10 estands i 3 exposicions sobre l'Aigua i l'Arquitectura.

La idea és fer que els alumnes augmentin el seu interès per la recerca per tal de despertar vocacions científiques i poder demostrar que la ciència es troba a l’abast de tothom.

Els alumnes de cicles han assistit a la conferència inaugural de la Fira del Coneixement 2012, organitzada per l'Exploratori de Recursos de la Natura: "El món dels elements i els elements del món”, a càrrec de la Dra. Pilar Gonzalez de la Societat Catalana de Química de l’Institut d’Estudis Catalans.

La fira estarà oberta fins demà, dimecres 18 d'abril.

Des de l'Escola donem les gràcies als organitzador per aquesta iniciativa! Ens ha agradat molt tornar-hi a participar! GRÀCIES!

Us podeu descarregar el Tríptic de la Fira del Coneixement 2012