Sagrada família i saló de l'ensenyament

Avui, amb els alumnes de batxillerat, hem anat a Barcelona.

A primera hora del matí, hem visitat la Sagrada Família. El Carles Farràs, arquitecte de la Sagrada Família i Berguedà, ens ha fet la visita guiada: Les escoles, el museu, les superfícies reglades, els paraboloides, ... Hem tingut la sort de poder visitar el taller dels modelistes, lloc on construeixen maquetes de totes les parts de la Sagrada Família! Ep! tenen impresores 3D que els permeten fer maquetes molt petites!
I després ... cap al pla de basílica. Què fantàstic!
Sota la pluja, ens ha explicat la façana del Naixement i la de la Passió.
Ens ha agradat tant que ... tornarem!

Després ... directes al Saló de l'Ensenyament per acabar d'aprofitar el dia. Cadascú ha anat a buscar la informació que era del seu interès (carreres, cicles, notes de tall, poderacions, ...)  i els professors, n'hem recollit per poder-ho seguir treballant a tutoria (Orientació professional).

Cal dir que també hi ha hagut moment per descansar i passejar ...

Seguirem educant en els valors de la democràcia, justícia... avui i sempre amb la convivència i la cultura de la Pau.