Pràctiques a l'EPSEM

El passat divendres 10 de febrer de 2012, els alumnes de Física i Química de 1r i 2n de Batxillerat de l'Escola Xarxa de Berga van visitar l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM).
La visita va consistir en veure l'exposició "On és la Química?", que mostra les diferents aplicacions de la química en la nostra vida quotidiana . Els alumnes van poder comprovar  que la química és més present en les nostres vides del que sembla. Després de l'exposició,  es van haver d'equipar amb bates blanques i ulleres de seguretat per anar al laboratori, on van poder realitzar diverses pràctiques relacionades amb el que estan estudiant. Va resultar especialment interessants pels alumnes de 2n de Química.

La visita a l'EPSEM també va ser útil per introduir els alumnes en el món universitari i, en aquest cas concret, per conèixer les diferents titulacions  i  instal·lacions que ofereix aquesta Universitat, ja que alguns dels nostres alumnes estan interessats en cursar-hi els seus estudis de Grau.
Casualment, el dia que vam fer la visita va resultar ser l'últim d' obertura  al públic. A més, va coincidir amb el seu 10è aniversari. Per aquest motiu, vam sortir al diari  Regió 7 .

Seguirem educant en els valors de la democràcia, justícia... avui i sempre amb la convivència i la cultura de la Pau.