2n de batxillerat: Accés al grau universitari escollit

Des de l'escola, volem felicitar el nostre alumnat pels bons resultats obtinguts a les Proves d'accés a la universitat (PAU) d'enguany. Principalment, als que han obtingut les notes més altes per accedir a la universitat, les quals han arribat al 12,13.

Aquests bons resultats a les PAU han servit també, per obtenir allò més important per als nostres estudiants: poder entrar allà on ells volien i estudiar el grau universitari triat en primera o segona opció. Per a més informació sobre els resultats de les PAU d'enguany, podeu llegir la nota de premsa de la Generalitat de Catalunya referent a aquest tema.

Després d'aquest esforç, desitgem que els nostre alumnat tingui un bon estiu. Esperem que tots ells tinguin molt èxit en el futur i que no s'oblidin de la cultura de l'esforç.

Per acabar, també volem informar-vos que, a partir de l'any 2020, les PAU incorporaran un nou sistema de ponderacions. A partir de llavors, les matèries de modalitat per pujar nota s'establiran en funció dels graus.