Batxillerat: Dia Internacional de les Noies TIC

El passat 26 d'abril, es va celebrar el Dia Internacional de les Noies TIC amb el lema Un futur per a una nova generació de dones. Aquesta jornada està inclosa dins d'una nova edició del Girls in ICT Day.

Enguany, La Júlia, la Clàudia, la Maria i la Martina van participar en aquesta jornada a la Universitat Politècnica Superior de Manresa. Primer, es va presentar l'acte. Després, les nostres alumnes van realitzar un taller on se'ls va demanar que busquessin solucions a problemes detectats a l'escola. Les noies van demostrar el seu talent i van plantejar solucions molt bones.

Finalment, la celebració del Dia Internacional de les Noies TIC es va acabar amb una xerrada on es va remarcar la importància de la presència de les noies en l'àmbit tecnològic i digital. És per això que cal promocionar la presència de les dones en el món de la tecnologia. Dies com aquest potencien el seu talent i fan que aquest sigui un incentiu que les motivi a escollir estudis tecnològics per accedir a llocs de treballs en aquest sector.