2n de batxillerat: Sopar de graduació

El divendres 18 de maig, vam celebrar amb l'alumnat de 2n de batxillerat el final d'una etapa acadèmica i l'inici d'una de nova, decisiva per al seu futur.

La celebració va ser molt emotiva i divertida. Els vam rebre amb l'himne Gaudeamus igitur. Després del sopar a La Cabana, vam brindar amb aquestes paraules: "No permeteu mai que us escriguin un capítol de la vostra vida. Sigueu la generació que lluita per al futur".

Seguidament, es va portar a terme l'entrega de la litografia de la promoció 2016-18. En la seva elaboració, hi va participar l'alumnat d'infantil, primària i ESO. Enguany, aquesta litografia porta el títol Tu encaixes. Amb aquesta obra, volem donar un últim missatge al nostre alumnat: tots som diferents, però tots encaixem dins el grup.

La vetllada va continuar i vam veure un vídeo dels moments més entranyables que els estudiants van viure durant els últims cursos. També vam participar en un concurs de Kahoot.

Per acabar, els alumnes ens van dedicar unes paraules molt emotives i seguidament van entregar una banda amb una frase per a cada professor i també per a cada alumne/a. Va ser molt divertit!

Ara, ens queda la recta final: les classes de repàs per a les Proves d'Accés a la Universitat (PAU). Amb aquesta intensa preparació, segur que obtindran uns bons resultats.