1r de batxillerat: Creuer per la Mediterrània

El dilluns 9 d'abril del 2018, l'alumnat de 1r de batxillerat van marxar de creuer de final de curs per la Mediterrània.

Durant set dies, l'alumnat i els dos professors que els acompanyaven van poder visitar, a bord del creuer Buque Sovereign de Pullmantur, les ciutats de Nàpols, Roma, Florència, Mónaco i Montpellier.

A part de les excursions que feien durant el dia, l'alumnat i els professors també va poder gaudir de tots els serveis i entreteniment que oferia el vaixell com el sopar de blanc, espectacles nocturns i gimnàs. Totes aquestes activitats i tot el menjar i beure que volguessin estava inclòs en el preu del viatge.

Aquest viatge ha estat una gran experiència per a l'alumnat, ja que tots els nois i noies s'ho han passat molt bé, han compartit molt bons moments i han visitat racons excepcionals d'Europa.