2n batxillerat: Presentació del llibre sobre els treballs de recerca

El dimarts 24 d'abril, a les 17.30 h., al Pavelló de Suècia de Berga, es va portar a terme la presentació del llibre dels treballs de recerca del curs acadèmic 2017-18. Aquesta publicació és fruit de la participació i esforç de tot l'alumnat de 2n de batxillerat de la comarca del Berguedà.

L'acte es va iniciar amb la  conferència Periodisme en temps de fakes, a càrrec de Carles Solà Serra, periodista i director del programa 30 minuts de TV3. Seguidament, es va fer el lliurament dels primers exemplars de la publicació als nois i noies que són autors dels resums seleccionats. A la sortida de l'acte, es va obsequiar amb un exemplar del llibre a la resta de l'alumnat que ha fet el treball de recerca en aquest curs i que figura a la relació del final del llibre.

L'alumnat del nostre centre que ha estat seleccionat és el següent:

•  Paula Torán, pel seu treball El món vegetarià a les teves mans. Tutor: Xavier Güell.
  •  Ariadna Viñas, pel seu treball El maltractador és un malalt mental? Tutora: Glòria Carner.
  •  Mireia Vizcaino, pel seu treball Música, integració i benestar. Tutor: Xavier Llobet.

Des de l'escola, volem felicitar a les nostres alumnes per la feina ben feta. Desitgem que no perdin mai la curiositat, ja que, tal com ens va dir el conferenciant, és el motor per portar a terme una bona recerca.