1r de batxillerat: Xerrada sobre la llengua de signes

La Marinette, intèrpret de llengua de signes i exalumna de l'Escola Xarxa, va oferir una xerrada informativa a l'alumnat de 1r de batxillerat sobre la llengua de signes i la comunitat sorda.

Durant la xerrada, ens va explicar els diferents tipus de llengua de signes que hi ha depenent de la comunitat en què es  troben i ens va explicar les característiques d'aquesta llengua en comparació amb l'auditiu-oral.

En aquesta ocasió, la Marinette també va fer referència a les limitacions i a la falta d'oportunitats en què es troba la comunitat sorda. En aquest sentit, va encoratjar l'alumnat a aprendre la llengua de signes, ja que si tots n'aprenguéssim una mica, podríem fer la vida més fàcil a tot aquest col·lectiu.

En conclusió, va ser una xerrada educativa seguida amb molt interès per part de l'alumnat. Sens dubte, pensem comptar amb ella una altra vegada per al proper curs. Moltes gràcies, Marinette!