Batxillerat: Saló de l'Ensenyament i Museu de les Il·lusions

La visita al Saló de l'Ensenyament és una de les activitats més importants que fem cada curs per tal de completar l'orientació professional dels nostres alumnes de batxillerat.

Aquest any, a la tarda, els nois i noies van poder visitar tranquil·lament tots els estants i demanar informació sobre els graus universitaris (continguts, preus, beques, notes de tall, dobles titulacions i residències, entre altres dubtes) i també sobre els cicles formatius de grau superior que enguany ocupaven tot un altre pavelló, amb ofertes molt atractives.

D'aquesta manera, el nostre alumnat va poder completar la informació donada per les xerrades de les universitats UManresa, UPF i UAB, que aquest curs hem tingut a l'escola.

Abans però, al matí, vam visitar el Museu de les Il·lusions. Allà, ens vam fer fotografies molt divertides.