2n de batxillerat: Exposicions orals dels treballs de recerca

Com cada curs, l'alumnat de 2n de batxillerat ha exposat oralment el seu treball de recerca, després d'haver-lo entregat imprès.

Com ja és tradició dels últims anys, els nois i noies de 1r de batxillerat van assistir-hi com a públic. D'aquesta manera, comencen a veure el que suposa fer un treball d'aquestes característiques. Això és important perquè ara, els nois i noies de 1r ja comencen a triar el tema. A final de curs, en faran una primera preentrega. Després, durant l'estiu, continuen en contacte amb els seus tutors per tal d'anar treballant i, finalment, a principis de novembre del nou curs, entreguen el treball final.

Hem de felicitar a tot l'alumnat i el professorat per l'alt nivell assolit en totes les exposicions. Han estat molt treballades i s'han utilitzat recursos molt atractius per tal d'explicar en profunditat l'excel·lent contingut de la majoria d'aquests treballs. A partir d'ara, els anirem presentant als diferents concursos que promouen les universitats i altres entitats.

Juntament amb aquesta notícia, hem adjuntat un arxiu amb la relació de tots els títols. A més a més, també podeu veure unes fotografies dels alumnes en el moment de fer l'exposició.