2n de batxillerat: 100% aprovats a les PAU

Felicitem els nostres estudiants de 2n de batxillerat que han superat les temudes Proves d'Accés a la Universitat (PAU).

Tots els nostres estudiants han aprovat. Per tant, l'Escola Xarxa s'ha col·locat per sobre de la mitjana d'aprovats de Catalunya, que aquest any és del 94%.

Hem d'afegir que també hi ha hagut alumnes que han aconseguit notes molt altes. Per exemple, l'Arianna Salvans, amb un 11, 7, i el Franc Duran, amb un 10,6. A més a més, molts altres han superat el 9. Aquests bons resultats, els han obtingut gràcies al seu esforç durant tot el curs i també durant les tres setmanes de classes de repàs amb els professors de l'escola.

Ara, els nois i noies ja tenen la peça que els faltava per poder entrar a la universitat i cursar el grau desitjat. Esperem que no oblidin la cultura de l'esforç i els desitgem molta sort i ànims per seguir endavant. També volem felicitar els professors que els han acompanyat durant tota aquesta etapa i que celebren aquestes bones notes.

Per obtenir més informació sobre les PAU podeu consultar aquesta nota de premsa de la Generalitat de Catalunya.