Batxillerat: Presentació del llibre sobre els treballs de recerca

El dimarts, 30 de maig, a les 17.30 h., es va portar a terme la presentació del llibre dels treballs de recerca del curs acadèmic 2016-17. L'acte va tenir lloc al Pavelló de Suècia de Berga. Aquesta publicació és fruit de la participació i esforç de tot l'alumnat de 2n de batxillerat de la comarca del Berguedà.

Aquesta acte es va iniciar amb la conferència La curiositat: saber el què i per a què, a càrrec de Dolors Grau Vilalta, professora d'enginyeria química de la UPC i Co-directora de l'Exploratori dels recursos de la natura. Seguidament, es van lliurar els primers exemplars de la publicació als nois i noies que són autors dels resums seleccionats en aquesta obra.

L'alumnat del nostre centre que ha estat seleccionat és el següent:

• Franc Duran, pel seu treball Afectacions i alteracions de la síndrome de Marfan. Tutora: Queralt Gonfaus.
  • Adrià Gallego, pel seu treball Audiencia televisiva: la televisión que consumimos. Tutora: Jordina Baraut.
  • Arianna Salvans, pel seu treball El blanquejament, la clau per a un somriure ideal. Tutor: Ramon Camps.
  • Aina Tomás, pel seu treball NeuromàrquetingTutor: Ramon Camps.

A la sortida, es va obsequiar amb un exemplar del llibre a la resta de l'alumnat que va fer el treball de recerca durant aquest curs i que figura a la relació del final del llibre. La portada d'aquesta obra ha estat dissenyada per l'alumnat de dibuix tècnic de 1r de batxillerat de la nostra escola. Aquests nois i noies han fet molt bona feina!

Des de l'escola, es vol felicitar a l'alumnat que ha estat seleccionat en aquest llibre per la feina ben feta. Esperem que no perdeu mai la curiositat ja que, tal i com ens va dir la conferenciant, és el motor per portar a terme una bona recerca.