2n de batxillerat: Festa de comiat

El divendres, 19 de maig, vam celebrar amb l'alumnat de 2n de batxillerat el final d'una etapa acadèmica i l'inici d'una de nova, decisiva per al seu futur.

La celebració va ser molt emotiva i divertida. Després d'un sopar a La Cabana, vam brindar amb aquestes  paraules: "No permeteu mai que us escriguin un capítol de la vostra vida. Sigueu la generació que lluita pel futur".

Seguidament, es va portar a terme l'entrega de la litografia de la promoció 2015-17. En la seva elaboració, hi va participar l'alumnat d'infantil, primària i ESO. Enguany, aquesta litografia porta el títol Calant per tal de fer referència al fet que el pas per l'escola sempre els deixa una empremta als nois i noies i ells, a la vegada, deixen una part seva a l'Escola.

La vetllada va continuar visualitzant un vídeo dels moments més entranyables que els estudiants van viure durant els últims cursos. També vam participar en un concurs de Kahoot.

Per acabar, els alumnes van entregar una banda amb una frase per a cada professor. El mateix van fer les noies amb els nois i viceversa. Va ser molt divertit!

Ara, ens queda la recta final: les classes de repàs per a les Proves d'Accés a la Universitat (PAU). Amb aquesta intensa preparació, segur que obtindran uns bons resultats.