Batxillerat: Adrià Gallego i Marc Ribera, primers premis Enric Gibert

El dijous 11 de maig, al Pavelló de Suècia, es van atorgar els premis Enric Gibert, que són un reconeixement als millors treballs de recerca de batxillerat del Berguedà, realitzats durant el curs escolar i que es basen en temes de la comarca i d'Europa.

Aquest any, l'entrega de premis va coincidir amb els diferents actes dedicats al Dia d'Europa. A més a més dels premis Gibert, també es van lliurar els de Berguedans al Món, els d'Empresarials i els de Medi Ambient.

L'Adrià Gallego i el Marc Ribera, alumnes de segon de batxillerat, van obtenir dos primers premis per al seu treball de recerca. l’Adrià va ser el guanyador en l’àmbit referent a Europa amb el seu treball Audiencia televisiva, la televisión que consumimos. Aquest projecte és un estudi de tot Espanya sobre els programes de televisió que tenen més audiència.

El Marc va ser el guanyador en l’àmbit de geografia econòmica amb el seu treball Una visió interna del futbol Berguedà. En aquest treball, el Marc tracta l’organització econòmica de les diferents federacions de futbol que tenim a la nostra comarca. Tant aquest projecte com el de l'Adrià estan guardats a l'Arxiu Comarcal del Berguedà, juntament amb els altres treballs guanyadors, per tal que es puguin consultar.

Des de l'escola, volem felicitar a aquests dos guanyadors i desitjar-los que continuïn amb la constància i interès que han demostrat en tots els seus projectes. Enhorabona, Adrià i Marc!