Batxillerat: Míriam Pérez premiada a les Olimpíades de Geologia

El dissabte, 1 d'abril, es van celebrar a Béjar (Salamanca) les VIII Olimpíades de Geologia, organitzades per La Asociacion Española para la Enseñanza de las Ciencias de la Tierra (AEPECT), amb la col·laboració del Ilustre Colegio Oficial de Geólogos (ICOG) i la Sociedad Geológica de España (SGE).

La Miriam Perez, estudiant de 2n de batxillerat de l'escola, formava part de l'equip Quarzo, el 1r classificat de la prova per equips. En aquesta final, van participar-hi 85 estudiants, procedents de tots els territoris de l'estat espanyol. Tots ells havien superat prèviament la fase de selecció territorial, en la qual hi van participar prop de 3.000 estudiants de 1r i 2n de batxillerat i alguns de 4t d'ESO.

A més a més de participar en aquestes proves, els 85 estudiants que participaven en les Olimpíades de Geologia també van poder gaudir de diferents activitats lúdiques. Van visitar la zona antiga de Salamanca, Madrid i una antiga glacera situada a Càceres.

La Míriam també ens va explicar que va fer molt bons amics, que va trobar molt bon ambient i que va gaudir molt d'aquesta nova experiència. Des de l'escola, la volem felicitar per aquest premi i l'animem a seguir endavant amb els nous reptes!