Batxillerat: Visitem el CAR i el Saló de l'Ensenyament

El dijous, 23 de març, l'alumnat de batxillerat va visitar les instal·lacions del Centre d'Alt Rendiment (CAR) de Sant Cugat i el Saló de l'Ensenyament.

Només arribar al CAR, l'alumnat i el professorat vam poder esmorzar en el menjador dels esportistes. Després, la Diana Vázquez, que va ser campiona d'Espanya de taekwondo, ens va guiar per les instal·lacions mentre ens explicava com era la vida dels esportistes i com entrenaven en cada un dels diferents pavellons.

A la tarda, vam visitar el Saló de l'Ensenyament. Allà, els nois i noies van poder passejar tranquil·lament per tots els estands i demanar informació sobre els graus universitaris (preus, notes de tall, dobles titulacions i residències) i també sobre els cicles formatius de grau superior.

Tothom va fer un balanç positiu d'aquesta sortida. El proper curs tornarem a repetir l'experiència.