Batxillerat: Visitem l'abocador del Berguedà

Durant el batxillerat, fem diverses sortides en grups reduïts que estan relacionades amb la modalitat que han triat els nois i noies. Així, amplien d'una manera molt amena i realista els coneixements que han pogut adquirir a l'aula.

En aquesta ocasió, amb l'alumnat de Ciències de la Terra i de Geografia vam anar a visitar l'abocador de la nostra comarca. La visita va estar guiada per una exalumna nostra, la Gemma Tort, que ens va explicar amb tot detall el funcionament de totes les instal·lacions.

Al final, vam arribar a la conclusió que actualment acumulem moltes deixalles i que, si volem que l'abocador tingui capacitat fins el temps que estava previst, hem de reduir el consum, reciclar i reutilitzar. Aquests són els objectius que ens vam proposar complir.