Batxillerat: Anna Escobet i Laia Fernández, premiades per la FUB

Els premis de la Fundació Universitària del Bages es van lliurar el 25 de maig a la sala d'actes de la FUB. En aquest acte de lliurement, es va fer un reconeixement als 79 treballs de recerca presentats que procedien  dels diferents instituts del Bages, Osona, Berguedà, les terres de l'Ebre, la Cerdanya i l'Alt Urgell.

Després d’escoltar una interessant conferència amb el títol Canvi de model productiu a càrrec del Dr. Ignasi Belda, es van atorgar 3 primers premis de 700 euros, la docència gratuïta per a un primer curs de qualsevol de les titulacions de grau que s'imparteixen a la FUB i 3 accèssits de 300 euros, dos dels quals els van rebre l'Anna Escobet i la Laia Fernández, dues alumnes del segon curs de batxillerat.

Seguidament, el jurat va fer arribar a l'alumnat els criteris de valoració que els van portar a guanyar aquests premis. Del treball Potenciar l'activitat comercial a Berga, de l'Anna Escobet, es va valorar el coneixement de la realitat actual, l'anàlisi de les necessitats dels consumidors i les formes innovadores de potenciar l'activitat comercial. Per això, va resultar premiat dins de la modalitat d'economia i empresa.

Del treball La intel·ligència emocional, la clau de la felicitat, de la Laia Fernàndez, dins la modalitat d'educació, es va valorar l'extens marc teòric, la mostra elevada de l'estudi (600 persones) i el gran rigor científic en una temàtica difícil de mesurar.

Des de l'escola, volem felicitar-les pel seu gran esforç i sobretot per l'esperit científic que han mostrat. També volem animar-les a continuar treballant d'aquesta manera per continuar rebent resultats excel·lents.