1r de batxillerat: Cloenda del projecte Joves Solidaris

En aquesta notícia, us presentem el vídeo que va elaborar la Fundació FC Barcelona amb un resum de les activitats que van portar a terme els nostre alumnat i els joves d'Amalgama durant tot el curs.

La cloenda es va portar a terme a mitjans de juny a la llotja del camp del Barça, on hi havia les quaranta escoles participants en el projecte Joves Solidaris, creat per la Fundació FC Barcelona. En aquesta cloenda, cada escola va presentar el seu projecte. Després, l'acte va finalitzar amb una cantata per part del nostre grup dirigits pel Sec, component del grup musical Strombers.

Aquest projecte ha enriquit molt el nostre alumnat que ha pogut compartir el seu temps amb els joves d'Amalgama. Aquesta convivència els ha aportat noves experiències i valors. De ben segur, que continuarem col·laborant!

Ramon Camps i García

Professor de  d'ESO, Batxillerat i CAS