2n de batxillerat: 100% d'aprovats a les PAU 2014

Després de tres setmanes d'un intens repàs, el nostre alumnat es va presentar a les temudes Proves d'Accés a la Universitat (PAU) amb nervis, rialles, satisfaccions i molts dubtes.

Després de l'espera, gaudint de la Patum i de la revetlla de Sant Joan, al final hem sabut que tot el nostre alumnat ha aprovat les PAU i amb molt bona nota. Per tant, podem dir que tenim el 100% d'alumnes aprovats. Així doncs, la nostra escola ha superat la mitjana d'aprovats de Catalunya, que aquest any se situa al 95,48%. A més a més, pel que fa a les notes mitjanes obtingudes, en algunes assignatures, el nostre alumnat supera fins a dos punts a la de Catalunya.

Aquests resultats són el fruit d’haver treballat de valent, durant els dos cursos de batxillerat. Tot aquest esforç els ha servit també, per obtenir allò que és el més important: poder entrar a la universitat que volien i estudiar el grau universitari que han triat com a primera opció.

Des de l'escola, desitgem al nostre alumnat que tingueu un bon estiu i molt èxit en el futur. Sobretot, no oblideu la cultura de l’esforç i esperem poder felicitar-vos any rere any. Una abraçada a totes i a tots i endavant!

Per a més informació sobre les pau, podeu consultar el següent enllaç de les PAU 2014.