La Borsa de Treball de l'Escola

El nostre centre disposa d’un servei de borsa de treball, que és una eina d’intermediació entre les empreses i aquelles persones que busquen oportunitats laborals. No cal dir que, com a escola i centre de formació professional, volem proporcionar a les persones un treball adequat a les seves característiques i, a la vegada, facilitar a les empreses els candidats més apropiats mitjançant la valoració dels perfils, aptituds, coneixements i qualificació professional.

Per als alumnes i exalumnes:

Aquest servei beneficia els alumnes i exalumnes, ja que els permet accedir més fàcilment al mercat laboral. En aquest nou espai, ens podeu enviar el vostre currículum a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. , per tal que el puguem fer arribar a les empreses que estiguin buscant persones amb el vostre perfil laboral.

Per a les empreses:

Amb aquesta nova eina posem al servei de totes les empreses que ho desitgin, un lloc on poder informar de les seves vacants i/o ofertes d’ocupació, de manera que els permet accedir molt més fàcilment al treballador que busquen. Ens podeu fer arribar les ofertes d’ocupació a: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .

Les ofertes laborals rebudes seran publicades a la cartellera de la borsa de treball de l’escola. En aquest espai, també es podran trobar altres ofertes actualitzades dels perfils formats en el nostre centre.

Per a més informació,

Darrera modificació elDiumenge, 21 Febrer 2016 18:08

Articles relacionats (per etiqueta)

RT @EscolaXarxa: 2️⃣0️⃣0️⃣0️⃣ seguidors! Moltes gràcies! Seguirem informant-vos del dia a dia de l’Escola!